CRM MARKETING AUTOMATION SPECIALIST (6 MND)

Grootschalige digitale transformatie staat op de agenda bij veel partijen en er worden nieuwe tools geïmplementeerd om het uiterste uit de campagnes te halen. CRM en marketing automation zijn daarbij de keywords. Deze specialisten nemen het voortouw bij het aan elkaar knopen van de verschillende CRM kanalen en databases.

Dit traineeship leidt talent op tot CRM/Marketing automation specialist. In een programma van 6 maanden worden de fijne kneepjes en de breedte van het vak bijgebracht.

Tijdens een pressure cooker van 8 dagen worden de deelnemers al op stoom gebracht door de systematiek en werking van de diverse kanalen aan te leren. Hierdoor zijn ze direct bij de opdrachtgever van toegevoegde waarde. Gedurende het traineeship zorgen wij voor een verdere verdieping van de CRM/ Marketing Automation kennis.

TRAINEES LEREN:
– De laatste trends, ontwikkelingen en vakkennis op het gebied van customer relationship management en marketing automation
– Een CRM strategie op te stellen en te implementeren
– Een klantenbestand analyseren en segmenteren op basis van klantwaarde
– De tools en tactieken om zelf online campagnes operationeel uit te voeren
– Zich persoonlijk te ontwikkelen
– Hoe zij een opdracht binnen een organisatie kunnen oppakken en hun weg binnen een organisatie kunnen vinden

HET TRAINEESHIP

Het traineeship is een uniek programma met een versnelde ontwikkeling door blended learning. Het programma bestaat uit: klassikale colleges, e-learning en persoonlijke ontwikkeling tijdens de softskills colleges, coaching & praktijksessies. De talenten hebben om de week één dag college. Het traineeship start met een pressure cooker van 8 dagen waardoor in een kort tijdsbestek snel up to speed wordt gebracht en daarmee snel inzetbaar.

De gehele opleiding wordt verzorgd door een hoog aangeschreven opleidingsinstituut. Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring op het vakgebied van de opleiding. Op deze manier vormen de colleges een prettige mix van theorie en praktijk en gebruiken we inspirerende praktijkcases en voorbeelden.

PERSOONLIJKE

Een trainee uit laten groeien tot specialist beperkt zich niet alleen tot het aanleren van caampagne management kennis. Daarom is persoonlijke ontwikkeling een belangrijk onderwerp tijdens het traineeship. In 11 sessies gaan ze aan de slag met:

– Opdrachten uitwerken in groepsverband
– Coaching, intervisie & netwerken waar uitdagingen kunnen worden besproken.
– Planbegeleiding via persoonlijk contact & online
– Soft skills: persoonlijke ontwikkeling, communicatieve vaardigheden & business sense

OPLEIDINGSPROGRAMMA

COLLEGES
• 26 colleges met ingebouwde opdrachten
De deelnemers maken een digital marketing actieplan gericht op de eigen organisatie. Bij de ontwikkeling van dit plan krijgen ze begeleiding van hun coach.

E-LEARNING & ZELFSTUDIE
Online leeromgeving: Digital Marketing Academy
E–learning

PRAKTIJKSESSIES, PERSONAL COACHING, INTERVISIE & SOFT SKILLS
11 sessies
• In groepsverband werken aan een opdracht
• Softskills: persoonlijke ontwikkeling, communicatieve vaardigheden en business sense
• Coaching, intervisie & netwerken
Planbegeleiding via persoonlijk contact & online

VERVOLG

CLINICS & EVENTS
Een leuk en leerzaam onderdeel van het traineeship is het bijwonen van een event en clinics.

EXAMENS & DIPLOMA
• Post-HBO diploma Digital Marketing Specialist + registervermelding

CERTIFICATEN
• Digital Marketing Academy Certificaat
• HubSpot Marketing certificaat
• Marketing Cloud Email Specialist certificaat
• Analytics Individual Qualifications
• Google Ads Measurement
• Search Advertising
• Display Advertising

Rond je je opleiding af met een 7 of hoger, dan krijg je naast je diploma de titel Certified CRM Professional toegekend en kun je de afkorting CCP achter je naam gebruiken (bijv. op LinkedIn).

MEER INFORMATIE OVER

Klik hier voor het aanmeldformulier

Wil je meer weten over het traineeship en de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Robert Smit, recruiter via 06-50550870 of via robert.smit@digiship.nl.

nl_NLDutch