Als Campagne Management Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van data gedreven online marketing campagnes. Het managen van display, social en search advertising campagnes wordt voor de deelnemers aan deze traineeship gesneden koek. Zij vormen de spin in het web in de dagelijkse campagnes en zorgen dat zij op ieder moment in control zijn en bij kunnen sturen.
Tijdens de ‘pressure cooker’ van 8 dagen worden de deelnemers al op stoom gebracht door de systematiek en werking van de diverse kanalen aan te leren. Hierdoor zijn ze direct bij de opdrachtgever van toegevoegde waarde. Gedurende dit 6 maanden traineeship zorgen wij voor een verdere verdieping van de digital marketing kennis d.m.v. klassikale training, e-learning en het behalen van diverse certificaten.
TRAINEES LEREN:
– De laatste trends, ontwikkelingen en vakkennis op het gebied van campagne management;
– Een campagne management plan op te stellen en te implementeren;
– De resultaten van websites en online campagnes te meten, analyseren en hierop bij te sturen;
– De tools en tactieken om zelf online campagnes operationeel uit te voeren;
– Zich persoonlijk te ontwikkelen;
– Hoe zij een opdracht binnen een organisatie kunnen oppakken en hun weg binnen een organisatie kunnen vinden.
Het traineeship is een uniek programma met een versnelde ontwikkeling door blended learning. Het programma bestaat uit: klassikale colleges, e-learning en persoonlijke ontwikkeling tijdens de softskills colleges, coaching & praktijksessies. De talenten hebben om de week één dag college. Het traineeship start met een pressure cooker van 8 dagen waardoor in een kort tijdsbestek snel up to speed wordt gebracht en daarmee snel inzetbaar.
De gehele opleiding wordt verzorgd door opleidingsinstituut Beeckestijn. Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring in digital marketing. Op deze manier vormen de colleges een prettige mix van theorie en praktijk en gebruiken we inspirerende praktijkcases en voorbeelden.
Een trainee uit laten groeien tot specialist beperkt zich niet alleen tot het aanleren van caampagne management kennis. Daarom is persoonlijke ontwikkeling een belangrijk onderwerp tijdens het traineeship. In 11 sessies gaan ze aan de slag met onder andere:
– Opdrachten uitwerken in groepsverband
– Coaching, intervisie & netwerken waar uitdagingen kunnen worden besproken
– Planbegeleiding via persoonlijk contact & online
– Soft skills: persoonlijke ontwikkeling, communicatieve vaardigheden & business sense
COLLEGES
• 26 colleges met ingebouwde opdrachten:
De deelnemers maken een digital marketing actieplan gericht op de eigen organisatie. Bij de ontwikkeling van dit plan krijgen ze begeleiding van hun coach.
E-LEARNING & ZELFSTUDIE
Online leeromgeving: Digital Marketing Academy
E–learning
PRAKTIJKSESSIES, PERSONAL COACHING, INTERVISIE & SOFT SKILLS
11 sessies
• In groepsverband werken aan een opdracht
• Softskills: persoonlijke ontwikkeling, communicatieve vaardigheden en business sense
• Coaching, intervisie & netwerken
Planbegeleiding via persoonlijk contact & online
CLINICS & EVENTS
Een leuk en leerzaam onderdeel van het traineeship is het bijwonen van een event en clinics.
EXAMENS & DIPLOMA
• Post-HBO diploma Digital Marketing Specialist + registervermelding
CERTIFICATEN
Digital Marketing Academy Certificate
Display & Video 360 Certificering
Facebook Blueprint certificering
Google Analytics individual qualification
Google Ads Measurement
Google Search advertising
Google Display advertising
Rond je je opleiding af met een 7 of hoger, dan krijg je naast je diploma de titel Certified Campaign Management Professional toegekend en kun je de afkorting CMAP achter je naam gebruiken (bijv. op LinkedIn).
Klik hier voor het aanmeldformulier
Wil je meer weten over het traineeship en de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Robert Smit, recruiter via 06-50550870 of via robert.smit@digiship.nl.