Als Campagne Management Specialist ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van data gedreven online marketing campagnes. Het managen van display, social en search advertising campagnes wordt voor de deelnemers aan deze traineeship gesneden koek. Zij vormen de spin in het web in de dagelijkse campagnes en zorgen dat zij op ieder moment in control zijn en bij kunnen sturen.
Tijdens de ‘pressure cooker’ van 8 dagen worden de deelnemers al op stoom gebracht door de systematiek en werking van de diverse kanalen aan te leren. Hierdoor zijn ze direct bij de opdrachtgever van toegevoegde waarde. Gedurende dit 6 maanden traineeship zorgen wij voor een verdere verdieping van de digital marketing kennis d.m.v. klassikale training, e-learning en het behalen van diverse certificaten.
TRAINEES RECEIVE TRAINING ON
– The latest trends, developments and expertise in the field of campaign management;
– Setup and implement a campaign management plan;
– Measure, analyze and adjust the results of websites and online campaigns;
– De tools en tactieken om zelf online campagnes operationeel uit te voeren;
- Personal development
- How they can take up an assignment within an organization and find their way within an organization.
The traineeship is a unique program with accelerated development through blended learning. The program consists of lectures, e-learning, and personal development during the soft skills lectures, coaching & practical sessions. The talents start with a pressure cooker (8 days of training) and successive have one day of lectures every other week. As a result, the talent remains a full part of your team throughout the entire traineeship.
All Digiship traineeships start multiple times per year and last approximately 6 months. All training courses are provided by one of the best marketing training institutions in the Netherlands: the Beeckestijn Business School located in Leusden.
Een trainee uit laten groeien tot specialist beperkt zich niet alleen tot het aanleren van caampagne management kennis. Daarom is persoonlijke ontwikkeling een belangrijk onderwerp tijdens het traineeship. In 11 sessies gaan ze aan de slag met onder andere:
- Working out assignments in a group context
– Coaching, intervisie & netwerken waar uitdagingen kunnen worden besproken
- Plan guidance via personal contact & online
- Soft skills: personal development, communication skills & business sense
LECTURES
• 26 colleges met ingebouwde opdrachten:
De deelnemers maken een digital marketing actieplan gericht op de eigen organisatie. Bij de ontwikkeling van dit plan krijgen ze begeleiding van hun coach.
E-LEARNING & SELF STUDY
E-learning environment: Digital Marketing Academy
E–learning
PRACTICAL SESSIONS, PERSONAL COACHING, INTERVISION & SOFT SKILLS
11 sessions
• Group assignments
• Soft skills: personal development, communication skills and business sense
• Coaching, intervision & networking
• Plan guidance through personal contact & online coaching
CLINICS & EVENTS
Attending digital marketing events and clinics is a fun and educational part of the traineeship.
EXAMS & DIPLOMA
• Post-Bachelor diploma Digital Marketing Specialist + register entry
CERTIFICATEN
Digital Marketing Academy Certificate
Display & Video 360 Certificate
Facebook Blueprint certificate
Google Analytics individual qualification
Google Ads Measurement
Google Search advertising
Google Display advertising
If you complete your traineeship with a 7 or higher, you will be awarded the title Certified Campaign Management Professional in addition to your diploma and you can use the abbreviation CMAP as a title (e.g. on LinkedIn).
Click here to apply
Would you like to know more about the traineeship and the application procedure? Please contact Robert Smit, recruiter via 06-50550870 or via robert.smit@digiship.nl.