Traineeships

KWALITATIEVE OPLEIDING

Het talentship is een uniek programma met een versnelde ontwikkeling door blended learning. Het programma bestaat uit: klassikale colleges, e-learning en persoonlijke ontwikkeling tijdens de softskills colleges, coaching & praktijksessies. De talenten hebben om de week één dag college.

De gehele opleiding wordt verzorgd door opleidingsinstituut Beeckestijn. Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring op het vakgebied van de opleiding. Op deze manier vormen de colleges een prettige mix van theorie en praktijk en gebruiken we inspirerende praktijkcases en voorbeelden.

PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Een talent uit laten groeien tot expert beperkt zich niet alleen tot het aanleren van digital marketing kennis. Daarom is persoonlijke ontwikkeling een belangrijk onderwerp tijdens het talentship. Zo ga je als talent tijdens de softskills colleges aan de slag met:

-Zelfinzicht in persoonlijke drijfveren
-Effectief communiceren
-Timemanagement, coaching en feedback
-Beïnvloeden en overtuigen
-Overtuigend presenteren
-Netwerken en stakeholder management

Naast de softskills colleges heeft elk talent persoonlijke coachingsgesprekken. Hierbij kunnen uitdagingen worden besproken.

De digiship traineeships

Het managen van display, social en search advertising campagnes wordt voor de deelnemers aan het Campagne Management Specialist traineeship gesneden koek. Zij vormen de spin in het web in de dagelijkse campagnes en zorgen dat zij op ieder moment in control zijn en bij kunnen sturen.
In een programma van 6 maanden worden de fijne kneepjes en de breedte van het online marketing vak bijgebracht. Breed geschoold en daardoor multi-inzetbaar. Van Google Analytics tot SEO, van social content tot CX. Deelnemers aan dit traineeship zijn gespecialiseerd in het bereiken van klanten en het verbeteren van de effectieve zichtbaarheid.
Het Marketplaces traineeship is een van de meest specifieke traineeships van Digiship. Naast specifieke aandacht voor retailmedia en nationale en internationale marketplaces, worden kandidaten in de breedte opgeleid over social, search en programmatic advertising. Een campagne manager met verstand van supplychain, pricing en distributie, waardoor zij een waardevolle rol vervullen in meerdere lagen van de organisatie.
Grootschalige digitale transformatie staat op de agenda bij veel partijen en er worden nieuwe tools geïmplementeerd om het uiterste uit de campagnes te halen. CRM en marketing automation zijn daarbij de keywords. Deze specialisten nemen het voortouw bij het aan elkaar knopen van de verschillende CRM kanalen en databases.

MEER WETEN?

Neem vrijblijvend contact op met Digiship via het contactformulier of bel met Martijn van de Mortel (06-50459131). Wij leggen u graag uit hoe wij u verder kunnen helpen met het verder versterken van uw digitale marketing team.